jag har en tendens

Postat: 2011-07-08 - Kl: 19:06:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag har en ganska så grov tendens till att bli arg över småsaker. Så nu är jag rejält skadad i höger hand och det är inte kul överhuvudtaget. men vad ska man göra såhär dags? jag får tänka i de positiva spåren även om det är i de negativa :) haha, aja,. Det var förkrök hos min lilla älskling igår tillsammans med Johan och Lina.

hade väldigt trevligt faktiskt :)







Postat av: Jocke Berg

Tjenare Josefinas syster! Hör att du är en mästare på att göra låtar. Skulle du kunna gör en låt där du sjunger något i stil med; "Samme är en bror" & kanske slänga in "everyday he's shuffling".



MVH: Jocke af Piteå

2011-07-15 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: