fullbokat all day long

Postat: 2011-02-22 - Kl: 20:57:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag har så mycket för mig egentligen, jag vet inte vad det är som tar tid men det är massa saker som måste fixas och jag är upptagen hela tiden,. Det är skit tråkigt! vill kunna göra vad som utan att ha massa planer o få ställa in. Jag hinner inte ens sköta min blogg längre eftersom jag är borta hela dagarna. Så orättvist, men hade å andra sidan inte pallat sitta hemma hela dagarna, det hade varit skit tråkigt det med. så ändån om jag tänker efter så har jag ett jävligt intressant liv,. hahah, idag vaknade jag klockan 12 av att mamma tvunget ska ringa ...hon ringer alltid!? Efter det kollade jag lite andra avenyn och dog lite smått i min älskade säng med mitt älskade duntäcke. Sedan ropade magen efter mat så till frulle blev det makaroner och köttbullar tillsammans med gurka och 9859895 liter ketschup! awwweeesome!

När jag väl käkat upp prommenixade jag hem till mitt andra hem (pappas place) Där tänkte jag duscha och fixa mig för att sedan sticka till väla med lina för att köpa min efterlängtade tröja, Sedan bar det av till Gymmet där vi prövade på ett "step up" pass, men med det tempot kunde man aldrig..och då menar jag aldrig hänga med, så jag var helt i otakt hela tiden :( .. men biff blev jag...hehe..Efter gymmet åkte jag vidare till City Gross för att möta upp pappa. Där blev det mat och han och hans fru storhanlade.

Nu är jag äntligen hemma och kan koppla av, imorgon är en ny dag med massa att göra...igen! bara till att stå ut och njuta!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: