Tjaaaa!

Postat: 2011-12-10 - Kl: 22:55:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
sittetr hemma för en gångs skull nu under en lördag och gör ingenting. Har nästan precis kommit hem från ett litet mysigt släktkalas så lite utmattad är man ändå. Sen ligger ju inte energin på topp sen igår heller, det var en galet kul ute kväll med folk från min skola :) älskar att umgås med de! alltid lika kul och man vet fan aldrig vad det är som ska hända! så massa kärlek till min klass och de andra!

ikväll är jag forever alone för min söta pojkvän är och jobbar som bartender på nobellfesten i sthlm... så jag är "the lonely girl" ikväll  :) eller? .. har ju gossip girl som väntar.. och det är sååååååååååååå bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: