lååång dag!

Postat: 2011-04-27 - Kl: 21:03:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Nu.....kom jag hem från skolan. Blev en sjukt lång dag eftersom André,Lina, Kewin och jag beslutade oss för att gå och kolla på Frederiks rättegång. Jag tänker inte göra ett inlägg om hur det gick och om vrf han var kallad till rättegång, för det tror jag inte aatt han vill. Men vi satt och lyssnade, och jag tyckte faktiskt att det var intressant, men okej..de sista minuterna var lite långvariga och man blev otålig, annars klarade jag av att sitta stilla i 2 ½ timme. så jag är väldigt stolt. Dock började jag nästan skratta sönder mitt i allting, det kändes typ som att om jag gav minsta blick till lina hade jag lagt ett högt jävla garv. Tur det inte hände.

Efter rättegången stack Fridh, John,André, Frederik, Lina & jag till kebabking och krängde fetaste kebaben. lysande dag med fint väder och ett bra avslut. Nu är jag fan helt slut i kroppen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: