dags att tänka på...

Postat: 2011-04-25 - Kl: 02:17:56 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Det kanske är dags att tänka på refrängen för min del nu så att jag lyckas ta mig upp imorgon. Det ska bli 21 grader och massa massa sol & eftersom det är sista daget på mitt påsklov så får man passa på att ligga ute i solen och steka. Jag kan inte låta bli att vara lite små tjurig över att skolan börjar på tisdag, men jag kan heller inte hjälpa att jag saknar skolan. Jag trivs faktiskt jävligt bra på It-gymnasiet. Faktiskt nästan....nästan lika bra som jag trivdes på PS i 9an.


Så det är en himla trevlig skola vill jag lova. Dock är jag så trött nu, men ändå pigg..wtf...nu får jag tänka..hm.. JAG ÄR TRÖTT OCH PIGG!! ah, så får det bli.

mitt täcke är jätte fint jag vet! (a)..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: