jag försov mig!

Postat: 2010-09-14 - Kl: 12:37:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag försov mig idag, klantig som jag är. haha, skitlöjligt! vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken egentligen, får väl ta 3 timmars frånvaro idag. Det suger verkligen! men har ju inget val. sen är jag jätte sur idag också, vädret suger och pappa åkte till tunisien idag, det är ensamt och tråkigt här hemma och såhär ska jag och min syster ha det hela veckan..

kanske är det dags att tälja på en pinne och leva som folket i förr. Dom hade konstigt nog saker att göra hela tiden, fast sen så såg dom ju förjävliga ut också, kan va därför! eller va...hur gick det ihop? ääh, vet inte. Ska kolla ett sex and the city avsnitt nu, kanske kan det få mig på lite bättre humör.

Var tog mitt lyckorus vägen? någon som kan svara på det? haha ;)
& tänk när det blir sånt här väder som på bilden, då lär vi alla dö!


Postat av: elin

SV: okej;)

sko kolla:)



BTW: jätte fin blogg!



kraam elin<3

2010-09-14 @ 16:08:29
URL: http://beautigirlmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de verkligen sant att du å lina e kusiner, eller bara som ni säger?

2010-09-14 @ 16:50:37
Postat av: Nathalie

Fin blogg :)

2010-09-18 @ 17:03:56
URL: http://baranatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: