Hiss och Diss

Postat: 2010-09-02 - Kl: 15:43:02 - Kategori: Henrietta - Kommentera





1.jag ska vara löjlig och hissa nagellack, för det finns faktiskt inget som är tuffare. Dock är de lite jobbigt att få de jämt och snyggt, men när man väl hittat sitt snygga nagellack och fått på det på naglarna, så är det urtjusigt. Förut använde jag inte det, hade inte en tanke på det. Men idag kan jag inte ens gå utan det för då känner jag mig ofräsch.

2. Jag hissar även facebook för den sidan ger mig många skratt om dagarna framför datorn. Jag älskar att tagga min bästa kompis Lina på bilder hon inte ens är med på. ibland sitter jag bara och letar efter roliga bilder och konstiga människor att tagga henne på.




1. jag rå dissar tjejer och killar som försöker färga håret blond när deras dåvarande hårfärg var svart. Det blir så fan heller snyggt och sen går de runt och tror att de blivit blondiner när det ser ut som att någon pissat ner deras hår.

2. jag AVSKYR kammoflage kläder, typ jackor m.m. Det finns en kille som åker samma buss som mig varje morgon, han har världens fulaste jacka..OCH JAG SKOJAR INTE! den är i kammoflage och skitlöjlig. Han går runt och tror att den är skitsnygg stackarn :(

Postat av: lina

hahahah. som sagt, det är skit kul att tagga på fb.

och du .. han med jackan, du menar "joakim" va ;)?

2010-09-02 @ 16:35:53
Postat av: josephine

HAHAHA syftar du på ronja då eller men färgen? ;);)

2010-09-06 @ 10:24:04
URL: http://jphinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: