helgensplaner!

Postat: 2010-09-30 - Kl: 23:40:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera


hm..låt mig se! vad ska jag göra i helgen? imorgon transporterar jag mig tillsammans med min storasyster till Väla för att antagligen köpa en mobiltelefon i panik eftersom min pajjat och kanske något snyggt att ha på mig till festligare tillfällen.

på kvällen blir det att dra sig till kävlinge för att kolla film med pontus (kanske!?) annars en helt vanlig hemmakväll för att tagga inför lördagen som blir lite mer händelserik...för det är såhär att jag och Jack har en överennskommelse, att om jag lyckas hålla mig normal och inte flumma sönder så är jag bjuden till hans fest, hmm!? knas, men tydligen är det så att nomala personer blir bjudna på fest och de icke-normala blir inte det....eller är det så? haha. jag är normal ibland iallafall!


OPPS! nu hoppade min älskade katt svante upp i min säng, så jag antar att det är läggdags. Natti Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: