foto A

Postat: 2010-09-08 - Kl: 20:50:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera
hade min första lektion i foto A idag. Tänkte bjuda på lite bilder som vi tog där. Tyvärr är jag väldigt äckligt lökig på varje bild eftersom det var sista lektionen. Så gottfolk, ni får ta det denna gången, jag är ledsen!





Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Jätte fina bilder! :)



sv: Tack dsamma! <3

2010-09-08 @ 22:15:28
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: nån som följer din blogg varje minut

helllu :D

fan du är skitsöt :D Älskar din blogg, så jäkla nice dialekt oxå , skaune :D

nu vill jag nt framstå som nån "hemlig beundrare".. mer som ett fan av din blogg, deal'? rålanar dina videosar :D Du har gryym humor ;)!

söt äru oxå , :) sa jag det ? :o

2010-09-11 @ 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: