vilket besked.. :(

Postat: 2010-11-12 - Kl: 09:23:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag fick precis reda på ett väldigt tråkigt besked..jo,. jag ska jobba klockan 11 på söndagmorgon på Hotell mollberg, ni vet där jag jobbade i somras. jag är inte glad, jag är inte ledsen men jag känner ändå att det kommer bli fett drygt. Har dessutom glömt vilka moment som ska göras och var alla saker och ting finns...det kommer bli problem! hehe..får ta och ringa min syster. Hon kanske kommer ihåg, hon jobbade trots allt också där i somras och har gjort det flera somrar i rad. Men jag antar att detta blir julklapps pengar eller pengar som kommer dagen efter julafton,. vilket betyder att jag kommer vara väldigt rik i jul! då ska vi till Göteborg och shoppa loss!

något att se fram emot ändå kanske,. pengar är makt ;9 hahah westside blablbla. kidN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: