tror jag fått med allt?

Postat: 2010-11-08 - Kl: 20:13:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tror jag fått med alla inlägg nu som jag missat nu under de senaste dagarna. Det tog lite tid att fundera ut allt som jag ville berätta, men tyckte ändå det flöt på ganska bra! Idag var det dags för skola igen...dock var jag inte så taggad till att gå upp ur sängen i morse så försov mig en halvtimme och låg och smsa med Sebbe fram till halv 2 i morse...kan vara förklaringen till varför jag försov mig? hm..whatever, Det blev skola fram till halv 2 sen begav jag mig hemåt för att käka och mata mina kissemissar hemma hos pappa! Efter det mötte jag upp Sebbe efter sin skola i stan, vi gick och fikade. Mysigt :$.. och jag dör lite halvt ...vi har nämligen mediakommunikations prov på onsdag och vi hade världens segaste genomgång idag..usch! är riktigt skoltrött nu :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: