seg uppdatering

Postat: 2010-11-15 - Kl: 15:06:34 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jag känner att ibland får jag till den gnistan och bara bloggar som in i helvete, och ibland, vissa dagar och veckor bloggar jag inte alls. Kan bero på att jag har mycket att göra , eller någon form av lathet? jag vet inte, men jag tänker iallafall försöka att få till den gnistan denna veckan, och berätta om lite smått och gott om vad som händer i min otroligt särskadade vardag. Kan tyckas intressant av vissa, och för andra roligt och några andra utanför linjerna kanske till och med ser mig som en tråkig person?..vad vet jag? men whatever, känner ni för att läsa min blogg, it's ok! do that och för er som ska klaga och hålla på att löjla sig så har jag inget bättre tips än att strunta helt i att läsa min blogg, gör vad ni vill liksom. jag bryr mig inte! jag bloggar för min egen skull, inte er ;)

inte för att någon klagat ännu, iallafall inte på länge..men bäst att berätta det ändå känner jag!


Postat av: Anonym

http://hhannaskattberg.blogg.se/ header?

2010-11-16 @ 16:48:29
Postat av: Hanna

sv: visst inte du hade de, de va en kompis till mig som har börjat säga de och kalla oss de eller va man ska säga. men kan fixa de nästa gång jag gör en header

2010-11-17 @ 14:47:41
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: