Vanliga frågor

Postat: 2010-05-06 - Kl: 23:25:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Har du pojkvän/Vill du ha en pojkvän?

jag har ingen pojkvän. Men självklart vill jag ha en... ;)

Hur många unika besökare har du?
Förut hade jag upp till 400-500 unika, men i nuläget ligger det jävligt dåligt till pga att jag tog en bloggpaus, men det börjar bli bättre.

Tjänar du pengar på din blogg?
ja! det gör jag. När ni kollar mina bloggvideos så får ni alltid se reklam, det är pga den jag får pengar beroende på hur många som kollar. Sen när ni ska kommentera mina inlägg så skrollar ni upp så ser ni en liten ruta som är en annons ruta. Den ger mig också pengar beroende på hur många som klickar!


Postat av: Anonym

Trodde du och Mikael Johansson var tillsammans? :/

2010-05-09 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: