SÅÅÅ

Postat: 2010-03-21 - Kl: 23:20:56 - Kategori: Henrietta - Kommentera
nu är helgen slut och jag ska börja blogga asusual igen. Jag vet om att jag suger på att uppdatera, men det är bara för att jag inte sitter hemma och ruttnar under min lediga tid. Men nästa veecka blir det andra bullar för då är det dags för John Bauer lanet och det kommer bli tjockt nice. Ska sitta där och löka med mitt kära duntäcke. För duntäcke är ju knappt skönt att sitta i. Sen ska man ju klunka i sig en hel den energidricka också, Jag bara älskar lan.

men nu kommer här in bilder sen gårdagen, checka in!








Postat av: Pierre

O herre min jesus vilken fjortis hemma fest, glad man slipper sånt nu för tiden.

fin blogg!

2010-03-21 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: