Tisdag

Postat: 2010-02-24 - Kl: 23:02:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Nu ska jag förklara lite kort för er alla vad jag gjorde i tisdags
jo, min tisdag började med att jag ställde klockan för att träffa en viss liten person....
tänker inte säga några namn eftersom jag är en hemlighetsfull flicka.

därefter hade jag och Lina bestämt oss för att dra till Natilus och gyma och självklar bygga muskler?
det är biffen hetta vi snackar om..haa? men iaf, vi tränade inte alls länge eftersom båda ville komma iväg innan 8 så att våra busskort fortfarande skulle gällas. Jag drog mig till Ängelholm och Lina drog sig hemåt. I Ängelholm umgicks jag med pojkarna Cj,Anton,Niklas & Kenan som är helt besatta av cs,fifa och en kortlek som de kallar "low..(?)" något..

Kortspelet gick ut på att den som fick lägst kort skulle få en fete smäll rakt på nerven i armen av den som fick högst, as roligt att kolla på eftersom alla fick så jävla ont. Själv kände jag att det inte riktigt var min grej men måste ändå tacka för kvällen/natten/morgonen. Fick mig några härliga skratt. Dock gick vi inte och la oss förren klockan 8 på morgonen och man blev väckt var åttonde sekund av någon anledning. Sen sov jag fruktansvärt trångt,.. & vem fes inte 24/7...jo KENAN & ANTON......killar killar killar heheh.

tänk att ni orkade läsa allt detta...SINNES! för det är bara babbel rakt igenom hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: