ojoj

Postat: 2010-02-17 - Kl: 23:38:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Massa läsare reagerade starkt på det jag skrev om emosar, men som jag svarade på en kommentar. Alla har rätt att ha en åsikt och detta är min åsikt & bara för att jag säger min åsikt så betyder det inte att ni måste fullfölja den och ändra på eran. Jag tycker detta och jag vet fler som tycket det. Det var någon som sa något att alla fick se ut som de vill men blev ändå äcklad av fjortisar? hmm... men jag fick inte säga att jag tyckte det var otäckt med emosar men det är tydligen helt okej att ni sitter och säger att fjortisar är äckliga när alla ändå fick se ut som de ville? Detta är min blogg och jag skriver precis allt jag vill så länge det inte är kränkande. Sverige är ett frittland och alla har rätt till att ha en åsikt.

Thats it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: