happyface :D

Postat: 2010-02-22 - Kl: 23:27:38 - Kategori: Henrietta - Kommentera
satt på msn och snackade med en go kille som heter Luca (?).  Han berättade för mig att han brukade lira tillsammans med Heaton, som man kan kalla är cskungen. Luca hade fått en musmatta hemskickad till sig ifrån Heaton och då blev jag givetvis avis, så Luca snackade med Heaton om han kunde få en till som han sedan skulle skicka hem till mig..

Nu är en musmatta på väg till mig & jag har satt på mig mitt happyface.
love it.

http://www.materiel.net/live/100035.jpg

Postat av: lina

jag tror att typ ... öhm .. jag snor den 8-)

2010-02-23 @ 11:03:39
Postat av: KAN DU LÄSA DE HÄR? PLZ? (A)

alltså du la förut ut hemsidan där man kunde köpa din klänning som du har på din bild? jag hittar inte de inlägget och skulle bli sååå glad om du kunde lägga ut den? Och va det länge sen du köpte den? för den kankse inte finns kvar? :( älskar verkligen den!!!!!!!!! puss älskardinblogg

2010-02-23 @ 12:07:28
Postat av: simon (:

Lotto :( vill också ha en :(

2010-02-26 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: