Sjukis

Postat: 2010-08-30 - Kl: 11:52:41 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Godmorgon älsklingar, ny dag idag, nya händelser och nya problem! jag vaknade nyss upp i min säng efter att mamma försökt ringa och väcka mig 100 gånger eftersom jag inte ska sova bort dagen, för vet ni vad? Jag är sjuk idag. Jag känner mig som en gammal gubbe som har ont i ryggen och sånt. Men ändå så ångrar jag mig nått sjukt att jag stannade hemma, för när man är hemma från skolan, då får man inte göra något annat än att äta,dricka,duscha och ligga i sängen. Visst, det är väl skönt..men jag gillar faktiskt skolan. :) ...

antingen så beställer jag en kebabtallrik, eller så ska jag palla mig ur sängen och göra makaroner och köttbullar, för när man är sjuk, då får man feta i sig hur mkt man vill, det bara är så! en oskriven regel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: