lite damp

Postat: 2010-08-01 - Kl: 13:18:46 - Kategori: Henrietta - Kommentera
alltså, grejen är. Inte en jävel bryr sig egentligen om vad man bloggar om. För vem är såpass intresserad av vad jag ska äta eller vad jag ska göra eller hur pass länge jag sov idag. INGEN! så egentligen så fattar jag inte varför jag tar mig tiden till att skriva ner så mycket om vad jag sysslar med eller att ni är så goa och vänliga och läser det. Ni måste fan älska mig seriöst.

haha, jag är jätte sur idag. men fatta kung jag var igår. Det började med att vi blev av med tobias o gänget, så jag och casper gick till Timbuktu och röjde gärnet där. Sedan efter det började vi leta upp alla och då fann vi ju såklart vad vi ville hitta, jo. Lina, elli och ch. och vi var fortfarande av med tobias, vilket var så jävla skönt. för honom vill jag inte prata med mera. And thats the true peoople! Vi gick i alla fall in till ett tält, drack några cider och lyssnade på gamla klassiker. Underbar kväll säger jag bara! loooove it!!!!


This is my new way of living.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: