hahah fail

Postat: 2010-08-19 - Kl: 15:52:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
egentligen så förstår jag inte varför jag skriver detta, blablabla. men whatever!

Lina trodde hon kunde slå in en riktigt cool diss till mig idag, haha. skit löjligt! men kolla! när vi skulle resa hem från ven idag så kom där förbi en tjej med likadan sveatröja som mig, och det tyckte både jag och Lina var skit roligt, men så plötsligt så slänge lina ur sig orden "Tystnaden som uppstår när någon med samma tröja går förbi"....vi skrattade lite där och sen var det inte mer med det,...MEN SEN! mohahaha. SÅ VISAR DET SIG... att Tjejen har exakt likadan väska som Lina. hehehhe... och jag tar då stolt till mig orden "tysnaden som uppstår när någon med samma väska går förbi"..HAHAH! hur sjukt är inte det? hon måste fan vara kär i svea om hon går runt med svea väska och svea tröja...aja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: