god morgon!

Postat: 2010-08-26 - Kl: 10:12:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Godmorgon Godmorgon bloggen, härlig dag där ute men vad kallt det blivit istället! tycker dock dom kan börja sälja vinterjackor och annat nu för att jag pallar inte med att frysa. Men det var inte de jag ville skriva om, utan jag och min grupp i skolan ska typ göra en pjäs för att alla fick det i uppgift! dock vet jag inte varför, för det är allvarligt talat de löjligaste jag varit med om. Min grupp hade beslutat sig för att jag skulle ha den svåraste rollen eftersom jag var ledig i eftermiddags då vi skulle skriva manus. men ALDRIG att jag är det. Jag surade därför i några minuter, sen fick jag som jag ville och nu har jag inte en enda replik i pjäsen. hahahha, men skönt är det, för pjäser är skit löjligt.

och eftersom jag inte vill att detta inlägg ska bli tråkigt så ska jag lägga upp en sommarbild för att jag saknar solen och värmen. Det är inte rättvist så fort det gått. Btw, ...skolans dator suger.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: