skolan!

Postat: 2009-10-20 - Kl: 10:36:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Nu är matteprovet gjort och det känns riktigt skönt & det gick väl ändå hyfsat bra tror jag, man får väl hoppas på ett G iallafall. Efter provet fick vi då sluta och då var jag och lina snabba nog att dra oss till åsbo skolan för att handla varmoboy och där handlades även en toast, riktigt gott faktiskt. sallad & sånt fint. På kiosken jobbar en utvecklingstörd människa vid namn Åsa. Hon är jätte gullig och jätte trevlig. förut hade hon kommit fram till min och Lina och sagt ; Hej jag heter Åsa vad heter du? och då svarade vi naturligtvis. & idag kom hon fram igen och sa Hej jag heter Åsa vad heter du? och då sa jag ju såklart till henne att jag hette Henrietta, och ja! HON KUNDE UTTALA DET! och när Lina sa var hon hette så hörde hon inte riktigt, så det blev typ LAAAJNA. men det går väl an. När jag ätit upp min toast frågade Åsa mig om den var god och sånt, sen sa hon . HEJDÅ HENRIETTA! hahha, nog sött ändå.  Nu har jag rast till 12 så jag har planterat ner mig i soffan och har inga planer på att flytta mig.




Postat av: Anonym

vadå, hur uttalar man ditt namn då?:O

2009-10-20 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: