Ny fräsch super blogg!

Postat: 2009-10-18 - Kl: 23:40:56 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Hejsan Hejsan alla förhoppningsvis söta bloggläsare!

jag är inte så insatt på det här med blogg & bloggen är definitivt inte färdig ännu,
men eftersom jag inte har något att göra och är på svin dåligt humör så kan jag ju
lika bra slänga in ett inlägg i förväg & hoppas på att ni läser det även om det kanske
inte är så bra och kul som ni förväntade er, men jag tipsar er alla om att läsa min söta ofärdiga blogg
och följa mitt liv på vardagarna &  på helgerna, följa med på olika sorters fester och följa med en vanlig dag på stan. Jag kommer förstås också slänga in lite videoinlägg, men inte sånadär som jag står & snackar massa bullshit i och står och leker snygg i speglen utan bara helt vanliga videoinlägg. I denna glamorösa blogg kommer ni få reda på hur det ligger till med killarna och vem just jag kan tycka är snyggast just nu. Så ja, detta är en blogg om lite allt möjligt som jag hoppas ni kan få glädje av och det vore faktiskt väldigt snällt ifall ni gjorde lite reklam för mig så att jag blir på lite bättre humör.


För nu mina damer & herrar, nu startar Agnes Henrietta Hertzmans blogg!




Postat av: ddddddddddd

FIXA TEXTEN, med den bakgrunden blire skit jobbigt att läsa....

2009-10-19 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: