Mycket Sorligt

Postat: 2009-10-26 - Kl: 02:35:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tror människan på seriöst allvar att jag sitter och tar åt mig när han/hon skriver hora till mig anonymt?! Vet du vad? jag är smart nog att inte ta åt mig av sånt skit som ni tror kan trycka ner mig. Jag vet om att jag inte säljer några sex för pengar & dessutom så tycker jag inte att jag har uttryckt mig något vidare horigt i den här bloggen. Jag förstår dessutom inte hur du tänker när du sitter och skriver sånt här anonymt? ville du ha något sagt så säg det med ditt eget namn för annars känns det ju knappt lönt att skriva det? För du vågar väl stå för vad du tycker? Men vet ni vad? jag bryr mig inte & självklart ska alla få kommentera min blogg. So keep going om det nu var så vansinnigt kul. Vi kan ju ifråga sätta oss hur dina föräldrar uppfostrat dig, om dom ens gjort det? för du verkar ju vara helt sjuk i huvudet.


För er som inte ser, så står där : Stackars äckliga horjävel!
haha, så sjukt sött!

Postat av: Anonym

anmäl ;) du har ju ipadressen!

2009-10-29 @ 12:05:46
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: