jaha...

Postat: 2009-10-20 - Kl: 21:53:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Jakob åkte för någon timme sedan och jag sitter och glor. Är fan både ledsen och irriterad på en viss person. Kan verkligen inte förstå vad som hänt mellan oss och jag kan verkligen inte förstå varför du tar det så jävla chill. Du kan glömma allt jag sagt till dig. Du är inte samma person som jag snackade med, som jag berättade saker för och som jag blev glad av att snacka med, du är verkligen inte den personen. & därför tar jag tillbaka allt jag sagt, antingen är detta ditt rätta jag eller så är du bara inne i en konstig period i ditt liv. hoppas på att det är en konstig period i ditt liv och att ditt rätta jag kommer krypandes tillbaka till mig och säger förlåt så småning om, men just nu...? just nu är jag jävligt besviken på dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: