Jag tyckte att det var dags.

Postat: 2009-10-24 - Kl: 18:53:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Här kommer ännu ett videoinlägg för jag har sån jävla överskotts energi och har jätte tråkigt. Elli kommer till mig om sådär 20 min eller något och då ska vi hyra film och hämta min efterlängtade kebabtallrik. Jag är dessutom ensam hemma ikväll så jag & Elli har hela huset för oss själva vilket är himla mysigt. Det kan hända att jag och elli finner något annat att göra så att vi drar någonstans eller så. Bli inte förvånade. Allt kan hända.

& som sagt. Jag har riktigt mycket enerig just för tillfället.


Postat av: Anonym

Stackars äckliga horjävel.

2009-10-25 @ 21:43:25
Postat av: Macke ;D

Mogen kommentar ?

2009-10-26 @ 13:25:04
Postat av: Anonym

du gör bort dig själv..igen

2009-10-26 @ 20:18:07
Postat av: Anonym

gör riktiga inlägg istället, och snacka normalt?

2009-10-28 @ 16:37:37
Postat av: Anonym

dom andra kommentaren är patetiskta. jag har läst lite av din blogg och ska fortsätta för tycker den är sjukt härlig dessutom tycket jag att dina inlägg är super duper för alla de andra är alltid såna: bara ja jag vet jag är snyggast men liksom du bryr dig inte hur du ser ut eller så du bara kör på och du skämms verkligen inte och jag tycker de tär häärligt:)

hittade din blogg på bdb nånstans så kommer nog följa dig ett tag:)

2010-03-18 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: