Hemma ifrån staden

Postat: 2009-10-19 - Kl: 17:30:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sorry people, jag har varit dålig idag, men det är så att jag hann inte slänga in något inlägg i morse för jag va för tok försenad & i skolan hann jag inte heller för då hade vi ett datorkunskaps prov. Jag kan ju säga så här, jag failade rätt hårt på de provet & det gjorde nog resten av klassen också, men jag menar, hur jobbigt är det inte när läraren sitter och säger hur mycket tid det är kvar hela tiden? jag fick panik och kunde knappt sitta still. Efter skolan som slutade runt halv 11 så tog jag & min söta Lina bussen hem för att hämta Fridas busskort som hon hade glömt hos mig sen i helgen och då mina damer & herrar hann jag inte heller slänga in ett inlägg. Jag måste fan bli bättre alltså men denna gången får jag ändå skylla på att jag är nybörjare *blink*. När vi hämtat busskort & annat så piffade vi upp oss lite för då skulle vi nämligen ta tåget in till stan och käka Mc. När vi vart mätta och belåtna träffade vi lite små trevligt folk på Knutpunkten som vi satt och snackade med om allt möjligt sedan var det dags att dra oss till KÄVLINGE!?  och jo, det är en håla utanför lund. där lämnade vi Fridas busskort och sedan drog vi oss tillbaka hemmåt.

Nu sitter jag här hungrig som en gnu och lite äcklad faktiskt, för alldeles nyss skar sig min låtsas Mamma Annette sig i fingret så att det pumpade blod för fullt. Jag var i alla fall snäll flicka och hjälpte henne att lägga om det.
kalla mig gärna DR. Henrietta.

Resten av kvällen ska jag tillbringa med min mattebok och det ser jag SÅHÄR mycket fram emot.
Men det måste göras, för imorgon är det prov. så vad säger vi? IG IG IG!!!

pussefnuss



Bild från innan idag, då vi precis kommit hem från skolan,
jag står och håller min baby med Lina sidan om.

Postat av: Elin Hansson

söööötnosar! :D<3

2009-10-19 @ 18:39:05
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: