En snilleblixt tack?

Postat: 2009-10-19 - Kl: 19:55:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu är jag på dåligt humör. jävla skit matte, jag lär mig inte ett skit. Har hållt på med samma tal i 3 dagar men det ger inte efter, känner mig seriöst som en badboll. Matte är absolut inte min starka sida men jag försöker så gott det går & går det inte hem så går det inte hem, inget mer med det. Huvudsaken är att jag kämpat. För ni vet ju, jag är ju en kämpe trots allt, men har lite otur i matten bara! haha, tänk om jag hade varit lika bra i matte som jag t ex är på idrott och SO. Då hade jag varit fete grym, höhö. näe skoja bara. Men jag gillar idrott & SO.

Nu ska jag lägga på ett kol. slänger säkerligen in något inlägg senare.

Postat av: Anonym

du påminer om lady gaga , jag undrar verkligen hur du är i personlöigheten om du verligen har lika härlig personlighet i verkligeheten som på bloggen

2009-10-19 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: