dagen efter

Postat: 2009-10-24 - Kl: 14:21:39 - Kategori: Henrietta - Kommentera
vääääldigt seg uppdatering här, men åkte till fest igår ungefär vid 2 tiden och hade mycket att fixa inför det. jag är ledsen och bara för det så ska jag lägga ut ett videoinägg senare idag. Jag är jätte glad. Pappa har varit iväg och köpt chips och Julmust till mig! Julmust är det bästa som finns. jag har längtat sen påskmusten försvann. Ikväll ska pappa och Annette ut och käka någonstans i stan, tror det är på Harry's, så jag ska va hemma själv hitta på något med Elli. Det var jätte längesedan jag och elli hittade på något så det ska bli kul men innan det ska jag förstås äta en kebabtallrik och dricka min julmust. Det är helt OK!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: