bättre sent än aldrig

Postat: 2009-10-21 - Kl: 16:59:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag vet att jag inte hittat in på bloggen idag som jag lovade men det har varit full rulle hela dagen men nu tar jag mig tid till att skriva. Just nu siitter jag, eller nej ligger jag & gör absolut ingenting vilket är jätte skönt, jag tittar lite på Svenska Hollywood fruar som tv3 har på sin webb TV. Mycket rolig serie eller vad man ska kalla det, dom lever helt overkligt, kanske så man önskar att man lever ibland eller vad vet jag. I skolan idag hittade jag och Lina två peruker som vi gillade starkt, här kommer det fotobevis! erkänn, vi är snygga!


Jag & Lina idag i skolan.

Postat av: leon

SEXIII!!! :D

2009-10-21 @ 19:53:01
Postat av: cassandra

jag tror du hade passat i mörkt hår :D

2009-10-22 @ 07:06:52
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: