amen lägg av

Postat: 2009-10-31 - Kl: 21:34:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera

jag har en del busringningar på min mobil under nätterna/dagarna/kvällarna. Jag har faktiskt tröttnat nu. I början var det kul men nu är det fan bara läskigt. I morse ringde någon så svarade jag & sa hej. så var personen helt tyst och sedan la han/hon på. Riktigt skumt & uttjatande nu. visst. det är kul att ringa runt själv, det kan jag inte säga något om, men detta är fan lite läskigt. Typ som om någon stalkar mig. för ibland får jag sms om att nån ser mig, men jag har inte nummret. Det kan va folk som flippar men ja, lägg ner nu. Det är riktigt tråkigt. Ring och snacka istället! & ja, jag vet att jag är bäst på att rita i paint, jag har paint skills. Nä, men jag ritade ingen telefon som jag hade eller så, för det är ju knappast min mobiltelefon på bilden. Ritade bara en stackars telefon.


Postat av: Jacqueline, Sofia och Julia

Haft en bra dag? :)

2009-10-31 @ 22:35:54
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: HANNA

hur många besökaer har du på en dag typ:)?

2009-11-01 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: