Svininfluensan

Postat: 2009-11-02 - Kl: 11:57:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Vem är inte rädd för att få svin influensan egentligen? jag kan i alla fall erkänna att jag är lite små rädd för att få den, men sen så samtidigt bryr jag mig inte för att jag tycker det hela är överdrivet. Men nu har jag har i alla fall vaccinerat mig och det är rätt så skönt att ha det gjort. Runt kvart över 10 så stod vi i kö, jag & Lina. Vi båda gick in samtidigt och fick spruta samtidigt, det kändes inte så värst mycket, men självklart ska jag alltid komma med kommentarer så jag utbrast, "Det bara bubblade till i armen" hihi. sköterskorna skrattade åt mig och frågade ifall jag fått champangne i armen istället, men ja, det hade jag ju inte Åter till vaccinationen, den kändes inte så mycket men nu efteråt krampar det lite i armen och jag känner mig ganska så trött och sliten. Så om ni ursäktar så ska jag faktiskt ta mig en powernap nu. Pusspuss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: