Men tjaaaa! PollyParty gästbloggar!

Postat: 2009-11-15 - Kl: 23:40:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tjena tjena, va händer mellan bena? :)

Allt bra med er, Henriettas läsare! hoppas ni följer hennes blogg dagligen, annars blir jag lite missnöjd på er ;) Hon är en riktigt attraktiv, trevlig och rolig tjej att prata med, det är därför jag gästbloggar för henne. Hon gjorde ett gott intryck på mig redan med sin första bild på bilddagboken vill jag lova, wow tänkte jag, det vill jag också lova!
Jaa, va kan jag säga om mig själv? Jag är en glad, sprallig o härlig snubbe på 17 år som kommer från den regnigaste staden i Sverige antagligen.. och vilken kan det va änna? Jo förfan, det e GÖTEBORG, jag snackar om, goa gubbar o en jävla massa öl, så det ska va vet ni. Jag är smått hyperaktiv av mig, som ni nog kan se på mina videobloggar som ni hittar på min blogg. Meeen, jag e inte bara hyperaktiv, jag e provokativ också, jag provocerar stora bloggare som jag stör mig på, speciellt gaybloggarn amir och kissie (undra om hon e bajsie ibland också?). Men även andra så som krillebooi, paow och dessie, gärna sånna jag trackar ner på. Annars e jag en snäll person, gillar bara inte personer som tror o tycker att dom e snyggare o smartare än vad dom är, människor som överskattar sig själva helt enkelt.
Men ahh, vad skriver jag om på min blogg? Lite allt möjligt, det kan va min vardag, om fester jag vart på, och att jag provocerar lite. Men det e la bara trevligt änna, eller va säger ni alla goa gubbar o gummor som läser Henriettas blogg? ;). 

Besök min blogg mer än jättegärna, här kommer länken som ligger iiiii bilden, så tryck på bilden för o komma till min blogg! :)
// Polly

Funkar det inte så gå in på:
http://pollyparty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: