kolla kolla kolla

Postat: 2009-11-23 - Kl: 00:30:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Jag vet att ni blir sjukt impade nu, eller så är de dom som reagerar på annat vis och måste tvunget kommentera att dom har fler. Men vetnivad? jag bryr mig inte, är faktiskt väldigt stolt över att såpass många kollar min bdb, men det hade förstås varit roligare om det hade varit så många som kollat min blogg. Jag ska kämpa som en dåre för att komma långt med denna bloggen, jag tycker att ni kan hjälpa mig lite på vägen genom att följa min blogg och säga vad jag kan göra bättre, för ärligt, jag har faktiskt inte en aning om vad ni läsare vill läsa om. Jag bara slänger in lite ointressanta saker hela tiden, och snart kommer ni tröttna på det. Det kan jag nästan säga här och nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: