Hos mamma nu

Postat: 2009-11-15 - Kl: 18:50:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Ni vet ju att jag var på Famillia innan, handlade mer än vad jag skulle handlat faktiskt, haha. Typiskt mig. Inhandlat idag, blev:
Rosa baströja
två BHar
hippeband
höga svarta stövlar
vit halsduk
nikotinfri snus som smakar GOTT!

sen handlade jag och Annette lite mat, & eftersom jag blivit laktosintolerant så köpte vi hem såna produkter till mig. Allt sånt är så spännande, hur kroppen förändras osv. I veckan ska jag boka in tid hos frissan för att få en slingning i håret, ljusbruna, sandfärgade slingor. Så jag är rätt så nyfiken hur det kommer bli. Ska förstås göra det hos min bästavän Måns mamma som är en duktig frisör. Efter allt handlandet så åkte jag hem till mamma som jag alltid gör varje söndag, men eftersom mamma inte är hemma för hon är på friskis och svettis så har jag inte träffat henne ännu. Min syster har en massa folk hos sig & om jag stör, då är jag död. Så har förjävla tråkigt, tänkte ta en dusch igen och kolla lite på en film.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: