home sweet home

Postat: 2009-11-07 - Kl: 18:44:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hemma i varmen nu, inte för att jag varit speciellt kall på väla idag, har snarare nästan dött av värme slag. så ett tips. Ta inte med er vinterjacka när ni ska gå på ett köpcentrum i några timmar. låt den stanna hemma och ta någon tjock tröja istället. aja, Idag handlade jag ett par gråa mjukisbyxor, 3 par öronhänge och en svart långarmad baströja. Måns och jag kom överense om att vi skulle handla ett halsband tillsammans, ellerja, vars ett. Jag med ett M & han med ett H. men alla M var slut så vi gick till gallerix och hittade ett sött mobilsmycke istället. eller det var två i en förpackning. två par pusselbitar som fungerade som ett bästishjärta där det står. Special someone på. Jag tyckte vi skulle dela på kostnaden, men Måns insesterade på att betala allt. Jag blev lite sur, men sen så tyckte jag det var jätte snällt av min bästis. så nu säger jag TACK MÅNS! du är bäst. & jag älskar dig.

Bild från idag kommer in, elli tog kort på mig och måns när vi väntade på bussen hem,
Bussen skulle komma om nån halvtimme/timme, så måns pappa hämtade oss istället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: