Herregud

Postat: 2009-11-27 - Kl: 18:26:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera
att folk ska ta så illa vid sig även om jag säger vad jag tycker? Hon får säga vad hon vill i sin blogg och jag i min? Sedan diskuterar jag inte med tjejen för att hon råkar vara din kompis och min ovän. För Ser jag något jag inte håller med om och som jag vill diskutera så tar jag ju chansen och gör det. Om hon hade hetat börje,Klara eller Mia, så hade jag ändå tagit den här diskutionen. SÅ det har ingeting med det förflutna att göra.

men jag lägger ner nu. Bryr mig absolut inte mer än att jag också har en rätt att säga vad jag tycker. Nu är jag pissed off.

Postat av: En läsare.

Detta är kul (: hihi

2009-11-27 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: