FRÅGESTUND AVSLUTAD!!!!

Postat: 2009-11-15 - Kl: 22:36:08 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Nu är min lilla frågestund avslutad, Tackar alla som frågat mig saker. Ni som inte hann får tid till att göra det någon annan dag framöver!


Varför är Hampus bäst?
Så vitt jag vet har jag aldrig i hela mitt liv sagt att hampus är bäst..hööh!

Varför är du är kvinnlig form av en kung och inte en drottning?
För det blir mer action & mer power! Sen låter det sjukt mkt mer nice!

Det sägs att tomten är far till alla barnen. Varför det?

för att han har knullat din mamma.

Hur gammal är du?

jag är född 93. Så jag är 16 fucking år!! ;)

Vad använder du för att få så snyggt hår?? nått speciellt spray elr wax elr något?
Jag tvättar håret innan jag planerat att fixa det om jag ska iväg, för att det blir lättare att fixa det då tycker jag, Sedan fönar jag håret och sprayar i volymspray och tuperar det lite smått OBS! du kan även använda dig av mousse. Det funkar bra det med!. Sedan kammar jag ut håret och plattar det som jag vill ha det, efter det börjar jag tupera med oftast hjälp av en kam. Det blir bättre tuperingar då och det håller bättre. När jag hittat frillan jag vill ha så sprayar jag håret med det rosa/lila hårsprayet PROFFS.   

varför är du så söt?
jadu, svår fråga…fråga min mamma och pappa vettja!


anser du dig själv som lite småkänd? för jag menar alla jag känner vet vem du är och jag kommer inte från åstorp.
njaa, asså jag kan ju inte säga att jag är känd men det är kul att veta att folk vet vem man är, fast det är även lite tufft att veta att gör man något som blir fel, så vet alla om det så småning om. Annars är det helt ok. Ju mer folk snackar, desto mer power får man. Det är ju så det är.


kan du själv erkänna att du har VARIT fjortis? eller står du inte för de / tycker aldrig att du varit?
jag kan faktiskt hålla med om att jag varit fjortis & jag står faktiskt för det. Jag är förändrad som fan nu och har mognat en del och det känns faktiskt väldigt bra. Alla har sin fjortis period. Även jag. När jag kollar tillbaka på min bdb så kan jag se mig själv kommentera ”fjortis” på just såna där bilder, om du förstår vad jag menar.


kopa pelsjacka?
jaa! Billi billi


hur många besökare har du per dag elr så man kollar de?
det är olika från dag till dag, här om dagen hade jag 321 stycken och idag har jag runt 250. Ibland har jag även bara 75 stycken. Så det är olika från dag till dag.


ska du bli brunett eller inte?
funderar fortfarande på saken, tror jag ska göra en slingning först och främst!


bevakar du någon på bilddagboken? isåfall vilka?
ja, jag bevakar några stycken, En som heter kitty som har väldigt snygga bilder & en tjej som har väldigt speciell stil som heter Classicdocka på bdb. Sedan bevakar jag en kille som jag känt en gång i tiden som heter FAJLIIP på bdb, jag vet inte direkt varför jag bevakar honom. Hihi

favorit låt just nu?
hm.. Jag vill-Magnus Uggla & ja, det är lite lame att lyssna på magnus uggla! haha


Varför börja du blogga?
Jag började blogga för att jag hade runt 5600 unika besökare på min bilddagbok, och då tänkte jag att det kanske hade varit bra att öppna en blogg, en blogg som kanske kunde bli något stort

Är Simon Hägerstrand snygg?
jadå :)

Postat av: Stina

riktigt nice blogg! :) Take care!

2009-11-15 @ 22:42:57
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: SIMON

ÄR SIMON HÄGERSTRAND SNYGG?

2009-11-15 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: