Dagens outfit

Postat: 2009-11-23 - Kl: 19:00:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag fick en stackars kommentar som önskade att jag skulle lägga in mer vilken otufit jag kör på om dagarna. Idag så var det lite slapp kläder eftersom jag bara skulle till skolan egentligen, Sedan så har jag ju ganska så speciell stil imellanåt. Har vissa dagar då jag klär mig helt normalt sedan vissa dagar då jag klär mig lite mindre "normalt". Jag slänger i allafall in en bild på min otufit idag. you're so fucking welcome! :D

Vanliga Jeansleggings ifrån gina tricot som sedan blivit slitna och som jag i tur tog sönder ännu mer.
Svart baströja ifrån H&M
"vita", ellerja. Dom VAR vita converse.
Vanlig halsduk eller vad man ska kalla det ifrån lindex.

Ni som känner att ni är lika tuffa som mig kan även piffa till det lite med ett par fräcka Solglasögon. Men det är endast om ni är lika coola som mig.  Annars så har jag rätt chill stil, köper ibland märkes kläder och ibland helt vanliga kläder från T ex H&M.



Postat av: Anonym

tycker din blogg är jätte rolig att läsa gör det varje dag men kan du inte göra lite hiss & diss listor och annat det skulle varit roligt :)

2009-11-23 @ 23:11:38
Postat av: Anonym

kan du inte berätta om ditt smink och hur du får fin hy ?

du verkar ha en fin slät finfri hy :)

hejhej <3

2009-11-24 @ 17:48:29
Postat av: Anonym

asså du har så fin hyy ;P

får du aldrig finnar ?

kan du inte lägga in och skrva lite om ditt smink och hur du sköter den ? :)

tack tyyp <3

2009-11-24 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: