Ni som känner mig

Postat: 2009-12-03 - Kl: 21:11:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera
haha, ja. Ni som känner mig vet att detta är väldigt typiskt mig. Jag råkar alltid ut för såna här saker. Jag tror att jag är klumpigast i världen.

i förrgår slog jag i min tå i samma stol 1234 gånger
igår välte jag ut ett fullt glas med juice vid middagen
Idag öppnar jag popcorn påsen för kraftigt så att jätte många popcorn ramlar på golvet.
Idag när jag skulle duscha i morse så fick jag givetvis duschen att spruta mig rakt i facet. NOG JAG VAKNADE!?

Jag är allt bra klumpig, men klandra mig inte. Jag är ju inte mer än människa. Nu ska jag i alla fall kolla lite WebTV och äta mina popcorn. Dock inte de som legat på golvet. menja. loveya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: