Helena-hälsena

Postat: 2009-12-17 - Kl: 20:34:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kan ju lätt säga att Helena gjorde min kväll! Trodde aldrig att vi skulle börja snacka så mycket som vi faktiskt gör och det glädjer mig. Du lyser upp klassen med ditt glada leénde och du lyckades få bort en stor klump i min mage lika fort som den kom. Säger det igen, du gjorde min kväll och det kommer du antagligen göra fler gånger. Tack för att du är en så bra vän!  Jag kommer lätt kolla på denna bild som jag pritat ifrån vår msn konversation varje gång jag är ledsen. You make me happy! puss på ryggraden!<33



Postat av: henrifitta lover

Ska fortsätta att göra dina kvällar. Du är så fin, vill lära känna dig riktigt väl! <3

2009-12-17 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: