dålig sömn...?

Postat: 2009-12-23 - Kl: 14:31:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
När man har lov så vill man ju passa på att sova länge och lägga sig sent. Jag lägger mig sent, sover länge men sover inte bra? Vad kan det bero på? kanske är för att jag har vänt på dygnet eller något, vet inte men jag vaknar i omgångar hela tiden och har jätte svårt för att somna, jag gillar det inte alls, jag brukar annars vara mäster sovarN men det går bara inte för dig. Ikväll ska jag lägga mig riktigt sent eftersom mormor,mammas systers familj kommer till oss ikväll. Det ska bli skönt. Då slipper man anpassa sig efter att de andra gått och lagt sig, för det gillar jag inte alls. Förstår dock inte hur folk klarar av att lägga sig 10 när dom är lediga dagen efter? .. det är nog något jag aldrig kommer att förstå.

Postat av: carl T

det försår inte jag heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: