Banhof igår

Postat: 2009-12-27 - Kl: 14:22:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Igår kväll var det banhof som stod på listan. Jag,Helena & Lina skulle egentligen på förfest i Ängelholm hos Egon men det blev inte så. Vi stannade hemma hos mig och hade lite roligt istället. Tack för igår tjejer, även om Banhof inte är någon höjdare precis så hade jag ändå skoj. Idag ska jag till farmor och antagligen käka julmat igen. Brukar åka hem till mamma på söndagar, men eftersom jag ska till Göteborg med Lina och Elli och shoppa imorgon så blir det till att antingen sova borta hos nån av tjejerna eller sova hemma hos pappa som vanligt. Tänkte fråga lina om hon ville sova hos mig, eller om jag kan sova hos henne.  Här kommer lite bilder som togs innan banhof på mig,lina och Helena.






Postat av: Anonym

Är det hon som har gjort sjukt roliga klipp på youtube? typ isommar eller något sånt?

2009-12-27 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: