Dagens stör momoent!

Postat: 2010-05-25 - Kl: 19:21:51 - Kategori: Henrietta - Kommentera


okeeeey people! jag ska vara ärlig och berätta att det faktiskt är två stycken grejer jag verkligen stör mig på idag.

1. Det första jag verkligen stör mig på idag är Människor som tror dom är så mycket bättre än alla andra, dom beter sig som om de vore kungar och håller på att fåna sig. Jag menar, vilken idiot som helst förstår väl att man inte kan bete sig hur som helst mot människor. Mina vänner vet precis vilken jävla fjant jag menar när jag skriver detta. Hon är äcklig, en jävla idiot helt enkelt. Inte ett dugg bättre än alla andra iheller.

2. Det andra är att pappa har stängt av varmen i huset, jag tror seriöst jag ska frysa till en fet isboll när som helst. Detta är inte okej och pappa skyller på att jag fryser för att jag ligger stilla vid datorn hela tiden. Så är det inte!

Postat av: Anonym

Varför kallar du dig själv den kvinnliga formen av kung då för? Allmän fråga bara :)

2010-05-25 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: