Torsdag

Postat: 2010-03-11 - Kl: 20:58:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera

sleten man är istället! Kom precis hem. har inte varit hemma mer än någon minut idag eftersom att jag och Lina stack till Familla direkt efter skolan för att äta och kolla i affärer. Lina skulle dessutom till en anställnings intevju. Nog avundsjuk jag blir? Jag vill också få jobb. känns som att alla får jobb nu utom jag. Så dålig är jag ändå inte. hihi!

tog bussen hem vid kvart över 5 och sen var det bara till att åka till jobbet vi har uppe på bingon. Efte4r binogon tänkte jag chilla och kolla andra avenyn eftersom jag inte hunnit kolla på det ännu, men icke! då ringer Momo mig och vill gå ut och gå en runda.

På famillia köpte jag ett nytt Serum till håret. Gjorde ett riktigt kap!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: