hihi

Postat: 2010-03-17 - Kl: 06:50:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera

svar till min söta anonyma kommentar,
ja, jag kan uppdatera!


sorry för all seg uppdatering men mitt liv är väldigt stressigt just nu, måste träffa alla som jag bestämt att träffa. Ni vet, det är inte lätt att ha folk som drar en fram och tillbaka, äeh skoja bara! jag ska börja uppdatera igen, har trots allt en hel del att berättao m. Tar steg för steg ikväll. det lovar jag!

nu ska jag iallafall ta bussen....UTAN BUSSKORT ;o  ja! jag har tappat mitt busskort....igen!?
fanfanfanfan


& sen vill jag bara berätta att jag saknar min babe emma väldigt mycket!
så om du ser detta gumman, SEND ME A TEXTMESSAGE!


Postat av: Anonym

http://rrebeccaasidehed.blogg.se/

Den tjejen verkar nte ha fattat att de bara finns en kvinnlig form av kung!

2010-03-17 @ 11:11:34
Postat av: ~jhonte~

Busiga tjejjer på trappan!

2010-03-17 @ 23:27:27
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: