idioter!

Postat: 2011-09-19 - Kl: 17:45:29 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Är jag konstig om jag säger att jag blir irriterad på människor som behandlar andra illa? Som idag, jag satt på bussen hem från skolan, den var typ smockad med massa småungar som skrek o hade sig, och mitt bland dessa odjur stod en flicka och en pojke som snackade och skulle hoppa av vid väla, och när killen går förbi i bussgången alltså, så sitter där ett gäng ..tror de är 16 år gamla och vägrar släppa förbi honom, sen när de äntligen släpper förbi honom så sparkar en ungjävel honom! VAD I HELA HELVETE? jag lovar att jag var SÅHÄR nära på att be ungjävlarna dra åt helvete! men istället gav jag de en rejäl blick.

Hoppas fan de ser detta inlägg och inser hur jävla patetiska DE är!!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: