hemma!

Postat: 2011-09-10 - Kl: 16:53:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det känns som att jag bara bloggar när jag är hemma, men det får bli så när jag inte riktigt har tiden. Men nu är jag hemma efter en arbetsdag på mollberg.. ganska trött men ska nog ändå hitta på något ikväll.

igår när jag kom hem till älskling så var han inte hemma, så jag satt och kollade lite tv tillsammans med hans mamma och hans låtsaspappa tills han kom hem, och då hade min fina söta cj köpt dillchips och rosor till mig!!! är han inte för söt?  jag bara dör så mkt jag älskar honom. Han flyttar dessutom till gbg imorgon, tråkigt men sant,.. men han ska bara bo där i 7 veckor förhoppningsvis, och om han planerar längre så får jag åka upp och hämta ner honom!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: