Den mystiska kranen..

Postat: 2011-09-21 - Kl: 19:39:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera



I Helgen så sov jag och Lina hemma hos Frederik (danskhelvetet) i min klass, och han har världens störta hus utan krydd! men det hände en sjukt skum sak, Vi hade varit där nere och käkat och gick upp däruppe för att ..jag vet inte varför men vi gick upp iallafall och när vi paserade toaletten så var inte kranen igång och kanske 30 min senare hörde jag och lina något konstigt men vi trodde att det var hamstern Olle för ingen hade paserat oss och vi satt utanför frederiks systers rum och hans föräldrar var utomlands,..så ja.. skulle vi då gå ner igen och när vi då passerade toaletten SÅ VAR KRANEN IGÅNG!!! vem kan ha satt igång kranen!? läskigt ,..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: