Svar som fan!

Postat: 2011-03-28 - Kl: 02:06:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Många har frågat mig varför jag bytat skola och till vilken skola jag bytat till, så jag tänkte fanimaj ta tag i frågorna nu så vi får ett slut! hahah skoja, ni får fråga hur mktmktmtkkmt ni vill, så ja, jag har bytat till It-gymnasiet som ligger vid bibblan i stan (hbg), där går jag It multimedia musik, och jag går inte i 1an utan i 2an.

Varför jag egentligen bytade var för att Ängelholm + johnbauer suger fett mkt snorre, Så ett gigantiskt sjukt jävla bra tips är att inte välja skola i ängelholm överhuvudtaget, staden är så otroligt tråkig och konstig. men klart jag saknar mina kära klasskamrater..eller okej, inte alla, men några gör man ju!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: